Ofte stillede spørgsmål

Tilbyder I gratis fragt?

Ja, vi tilbyder gratis levering i hele Danmark – uden minimumskøb og uden skjulte gebyrer.

Hvor lang tid tager behandling og levering?

  • Vi behandler normalt ordrer inden for 1-2 hverdage (mandag-fredag).
  • Leveringstiden er normalt 3-4 hverdage (mandag-fredag).

Hvad gør jeg, hvis min ordre er forsinket?

Hvis din ordre ikke er ankommet inden for den forventede leveringstid, bedes du vente op til 2 ekstra hverdage. Brug dit sporingsnummer til at tjekke status. Hvis pakken stadig ikke er ankommet, kontakt os venligst på kontakte@houseofcopenhagen.dk, så hjælper vi dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en forkert eller beskadiget vare?

  • Skulle du modtage en forkert eller beskadiget vare, beder vi dig sende følgende til kontakte@houseofcopenhagen.dk:
  • Tydelige billeder af varen og emballagen. En kort beskrivelse af problemet
  • Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt og sørger for en erstatningsvare eller den korrekte vare.

Forretningsoplysninger
House Of Copenhagen drives af Nicholes Shopify LTD, som har hjemsted i Storbritannien.

ID: 16246581

DUNS: 233521149

Virksomhedens adresse:
125 Richmond Road
London England E11 4BT

Fra mandag til fredag mellem kl. 9:00 og 17:00 CET står vi til rådighed for eventuelle spørgsmål.

E-mail: kontakte@houseofcopenhagen.dk

Telefonnummer: +4592452661